Saturday 7 November 2015

[ NOV ] Birthday Gift Dari Datin Norjuma ( DJ )

Salam and morning!

Tidur nyenyak tak?

Emm...Cakap fasal birthday gift ni..Nampaknya DJ bermurah hati lagi bagi free gift tudung tahun ni..

Tahun lepas ...2014...sempat juga dapat free tudung..Itu pun rezeki beli secara online... 

dapat free gift GOLD LABLE LIMITED EDITION...

Ada juga yg dapat kat CS ( Concept Store )





Jangan tak tahu tau...dalam masa sehari ada juga yang letgo dengan harga mencanak naik sebab Gold Lable ni dikatakan edisi khas..

Ada yang offer nak SWAP ngn GARDEN , BUTTERFLY pun ada..

But, ada juga AJrians yang letgo dengan harga mampu milik...

Saya punya? masih belum pakai...dan masih NEW tau...
Ntah kenapa rasanya syg amat nak pakai...


 

Free Gift tahun ni ada dua helai... Satu GOLD LABLE PARISsatu lagi saya lupa namanya

Mula2 DJ buat teaser dahulu....
Mcm biasa teka warna tudung.. kat IG nya

Sape yang betul, akan dapat FREE GIFT tudung ni




Tahun ini, saya tak dapat Gold Lable..huhu...
Ada buat pembelian online, beli sehelai tudung tapi rasanya saya beli di luar waktu yang di OFFER tu..
Tahun ni..DJ release hari bekerja...tapi masih ramai juga yg dapat ..muah rezeki diorang..

We just Wait and See ye...saya dapat ke tak...

Oppss...Harga yang ni pun mencanak juga...ada yang offer swap ngn RL PARIS, BL PARIS SONGKET, TRIBAL pun ada...WL yang HOT....Gentleman, Full Cat, Cat Safari..huhu...

Bagi saya...walaupun rasa tak berbaloi nak SWAP kan...But, if WIN-WIN situation...Dua2 setuju SWAP..Just go on la kan...REZEKI jgn ditolak...MUSUH jangan dicari

Jom Kongsi...sape dapat


IDIOMS OF THE DAY : In A Nut Shell = concisely/briefly ( secara ringkas )

 

 




No comments:

Post a Comment